כתבה ב NRG – איך זה להיות נשואה ליועץ זוגיות?

איך זה להיות נשואה ליועץ זוגיות?

35 דברים שאני אוהב בך: מאמן הזוגיות שי צפיר הוא כנראה הבעל הכי רומנטי בארץ

הוא: שי צפיר, 38, מנחה , מאמן ויועץ לזוגות ולפנויים בנושא זוגיות

היא: נעה, 35, מרפאה בעיסוק בהתפתחות הילד

נשואים: שבע שנים וחצי

ילדים: בן, שש, ונועם, שלוש

גרים: בכפר סבא

כך הכרנו: לפני שמונה שנים. נעה השתתפה במשחק ההיכרויות "חיבורים", פרי המצאתו של שי. "חברה שאלה אם ארצה להכיר את יוצר המשחק, שהוא ידיד שלה ופנוי. הסכמתי. רק מלשמוע את הקול שלו בשיחת הטלפון המקדימה, הרגשתי שזה זה. בדרך לדייט הראשון סיפרתי למשפחה שמצאתי את הגבר שאיתו אתחתן".

הדייט הראשון: שי: "הייתה לי תחושה שלא יצא מזה כלום, כי היא ממש ילדה. אז החלטתי לבחון עד כמה היא ילדותית, ושאלתי אותה: 'מה זה חיי נישואים'? התשובה שלה הפילה אותי מהכיסא. היא הסתכלה לי בעיניים ואמרה: "זאת אימפריה של אהבה והתמסרות ששני בני הזוג בונים יחד לאורך השנים". באותו רגע הערב קיבל תפנית". נעה : "אחרי שבועיים עברתי לגור אצלו".

הצעת הנישואים: על המיטה בבית הוריה של ענת, חמישה חודשים אחרי ההיכרות.

הכי אוהבים: שי: "לכבוד יום ההולדת ה-35 של נעה, פירטתי במכתב את 35 הדברים שאני אוהב בה. למשל, את העיניים היפהפיות שלה, שאני תמיד יכול לסמוך עליה שתהיה שם בשבילי, את איך שהיא מחבקת אותי בלילה". נעה : "אני אוהבת את זה שהוא איש שיחה נפלא".

הכי מעצבן: שי: "חוסר התכנון שלה והבלגן שהיא משאירה אחריה". נעה : "מעצבן אותי שהוא אטי, למשל בזמן ביצוע משותף של עבודות הבית". ויכוחים ומריבות: שי: "לראות אותנו רבים זה מצחיק. הרצאת הדגל שלי כמאמן זוגי נקראת'אמנות המריבה". אז אנחנו בעצם די מרסנים זה את זה במריבה, ומזכירים אחד לשני כשאנחנו חורגים מהכללים. שנינו יודעים מה המחיר בהפרה שלהם. אני מאמין שבני זוג לא אמורים לפתור את כל הבעיות שלהם כדי שיהיו להם חיי נישואים טובים. צריך מנגנון שיאפשר לזוג לעבד אותם".

איך נלחמים בשגרה: נעה: "בדרך כלל שי לוחץ שנצא ונבלה זמן איכות זוגי. אנחנו משתדלים שזה יקרה אחת לשבוע, אבל השגרה של החיים מקשה על הדייט. לרוב אנחנו מבלים בערבים בבית, שותים בירה, מאזינים למוזיקה ומדברים".

המתנה הכי מרגשת: נעה: "אני פחות רומנטית מבין שנינו. שי מביא לי מתנות קטנות וכותב ברכות מרגשות". שי : "לפני שבועיים הבאתי לה לעבודה שייק ירוק, אחרי שראיתי שהיא עוברת תקופה מתישה ומדכדכת. נעה אמרה שזו הייתה המחווה הכי רומנטית שעשיתי למענה".

אייפון /אייפד במיטה, כן או לא: שי: "המכשירים האלה לא נכנסים למיטה".

מייק אפ סקס לאחר מריבה, כן או לא: נעה: "לא מתאים לי. סקס לא קשור להתפייסות".

להגיד "אני אוהב אותך": שי : אנחנו אומרים את זה לפחות פעמיים ביום".

להיות נשואה ליועץ זוגיות זה: נעה: "זכיתי שיש לי בעל שמאוד מודע למבנה של מערכת יחסים, וזה עוזר לנו ביצירת זוגיות קרובה". שי : "אני תמיד מחפש את שלב הצמיחה הבא בקשר שלנו". תוכניות לוולנטיינז דיי: נעה: "סביר להניח שאני לא אשים לב לתאריך, ושי יפתיע אותי ".

פורסם ב: nrg מעריב | 19/2/2014 11:13

שי ונועה צפיר סגנון, מעריב

חזרה לכתבות מן העיתונות