ייעוץ לחברות משפחתיות

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר איתו מתמודדת חברה משפחתית היא הצורך לצמוח ולשגשג ביחד תוך שמירה על מערכות יחסים תקינות ובונות בין בני המשפחה המנהלים את העסק. המחירים של קונפליקטים בין בני משפחה המנהלים את העסק עשויים להיות עצומים מבחינה רגשית כלכלית וניהולית. במקרים רבים התרבות של הארגון היא מראה של מערכות היחסים בין בני המשפחה ושל התרבות המשפחתית של העומדים בראש.

כאב נוסף איתו מתמודדים חברות משפחתיות רבות הוא הקושי בהעברת המשמעות על בסיסה נבנה הארגון ואת התרבות הניהולית שנוצרה בעקבותיו לדור הצעיר שיקח את מושכות הניהול.

כל מה שאנחנו עושים ביעוץ לחברות משפחתיות סובב סביב יצירת צמיחה ושגשוג תוך שמירה על מערכות יחסים בונות והעברת הידע והמשמעות של הארגון לדורות הבאים על מנת שהחברה תמשיך לצמוח ולשגשג.

במהלך העבודה עם החברה אנחנו

  • מפתחים את היכולת של בני המשפחה המנהלים לעבוד כצוות
  • בונים תרבות של הערכה ושיתוף פעולה בקרב בני המשפחה המנהלים את החברה.
  • מפתחים את היכולת של המנהלים לנהל קונפליקטים,לעבד אותם ולצמוח מתוכם
  • יוצרים שגרות של יום יום לטיפוח וניהול מערכות היחסים בין עובדי הארגון.
  • בונים תרבות ארגונית חדשה ומלמדים כיצד להעבירה לדור הצעיר
  • מלמדים את בני המשפחה כיצד להעביר הלאה את הידע של הניהול ומערכות היחסים לעובדים ולבני המשפחה הצעירים.
  • יוצרים שפה חדשה דרכה מנהלי החברה יוכלו לדבר על הניהול ועל מה שהארגון מעביר הלאה לעולם.

התהליך מתחיל באבחון בן  מספר פגישות וממשיך להמלצות עבור החברה כיצד להטמיע את התרבות החדשה בארגון שתוביל לתוצאות ויכולות חדשות בקרב השכבה המנהלת את הארגון והעובדים.

באנו אליך זוג הורים,בשנות החמישים לחיינו,הורים לשלושה ,30,27,18,
חזרנו מנופש משפחתי שכלל אותנו ,את ילדינו ואת בני/בנות זוגם/זוגן.
אלא שבנופש זה שהיה אמור להיות גן עדן של ממש, היו מתיחויות ,אי נעימויות וכעסים שאין לתארם .
חזרנו עצובים,כועסים, והיה לכל אחד מאיתנו סוג של דיכאון אישי הרגשנו שאנו צוללים למצולות,שמשם לא נוכל לצאת,,,,
נפגשנו איתך ומזוג הורים אובדי עצות,
הפכנו להורים ולמשפחה מאושרת ומלוכדת כפי שהיינו עד לאותה תקרית,
וזאת בזכותך, בזכות זה שהארת,שהערת,שלימדת אותנו בעזרת ארגז כלים ענק,שאפשר אחרת,
שהדרך חשובה לא פחות מהתוצאה הסופית.
אין עליך,
תודה על הככככככל
משפחה שמנהלת עסק משותף
שי צפיר תפקד כמנחה במערך ההדרכה בחברתנו בשנים 2005-2006 והנחה סדנאות למנהלי סניפים וצוות המכירות ברשת. שי עשה את עבודתו בלויאליות ובמקצועיות ראויה לציון.
מחסני תאורה